PastelCookiie♥

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2014

Gomene ( kortis portis ) jätte omoget

Av Thilde Otaku ♥ - 27 oktober 2014 19:18

   könnichiwa ! @~@  jo nu var det såhär att jag glömde att blogga om mina älsklingar och om man åtminstonde inte postar bilder på dem så blir dem sura men inte på mig bara på dig ! <~> nejmen det var ett skämt fummy, right?

iaf här e dem 

   

som ni seR så är det en derpig tjej, SNAPPLE och en LUSSEBULLE iaf sayonara

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thilde Otaku ♥ - 11 mars 2015 18:14

Yo, jag har inte vart inne på denna blogg på typ ett år så jag tänkte att jag bara skulle skriva lite osv, Så aa, jag har inte bloggat om japanloppisen som var för flera månader sen osv osv så jag tänkte göra det nu, here u go:  Jo det var jättekul...

Av Thilde Otaku ♥ - 11 december 2014 19:50

Hejsan svejsan, jo som de flesta vet har jag vart borta väääldigt länge, jo det är så att jag har haft datorförbud för jag typ spelar sönder min hjärna, och när de säger datorförbud menar de oxå telefoner osv. Imorn åker jag och Onee-chaan till japan...

-.-

Av Thilde Otaku ♥ - 19 november 2014 19:27

Hellu idag är jag yp lite sur -.- fattar inte varför vissa i klassen retar mig, vafan jag är den jag är ._. och det kan ingen annan förutom mig själv ändra på... Jag fattar inte varför vissa heller säger att jag e ful -.- well well som vissa kanske r...

Av Thilde Otaku ♥ - 18 november 2014 16:42

HEJSAN, idag är det tisdag och man måste läsa min rubrik :D.. nejmen nu mst jag skärpa mig xD jag bloggar typ aldrig men ofc det är pga den sugiga skolan..OwO  så aa jag tycker det är rätt tråkigt med insta ibland :c får typ aldrig nåt mer än likes O...

Av Thilde Otaku ♥ - 15 november 2014 09:13

Könnichiwah;D idag är det gotti gotti dagen jo azzå lördag, jag antar att jag måste börja göra liiite mer seriösa inlägg:C well well igår hade min kompis eliza ett party och det var kul så jag sminkade mig till en zombie (ofc) fast jag har bilderna p...

THIS IS ME DOE OKOK?

Ask me something♥~

3 besvarade frågor

Omröstning

WHAT THE HELL DO U THINK ABOUT MY BLOG? 8)
 den suger och alla hatar dig du är urfånig
 omogen blogg
 skitunge du är bäst JAOW
 hejdå din lilla korv vill du ha lite senap o ketchup
 DU ÄR EN MUNK DUMSKALLE
 ÄTA DIG NUUH

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cute Hello Kitty 9

Le gästbok~

Kawaii
The Infamous Middle Finger
Coca-Cola
The Infamous Middle Finger

,

Cute Blinking Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards