PastelCookiie♥

Direktlänk till inlägg 11 mars 2015

Wow.....

Av Thilde Otaku ♥ - 11 mars 2015 18:14

Yo, jag har inte vart inne på denna blogg på typ ett år så jag tänkte att jag bara skulle skriva lite osv, Så aa, jag har inte bloggat om japanloppisen som var för flera månader sen osv osv så jag tänkte göra det nu, here u go: 

Jo det var jättekul och så^^ som vanligt kom dock ingen fram och sa hej och jag var inte heller förvånade över det xD sen fick jag ju ta kort me evelina och emiri heh, och ja bilderna blev jättefula på mig men fina på emiri, sen så köpte jag en milklim tröja där och en alpacka och lite godis osv, jag ångrar mig faktist att jag inte köpte en väska som jag såg 3; men aa sen så har jag fått en ny mobil så bilderna blir bättre osv. Sen ska jag också åka till j-fashion market på lördag så det ska bli kul :3 och jag har köpt lite nya peruker och en angelic pretty replika osv aja ha det bra hejdå ses på j-fashion marketen i stan nånstans hejdå. 


En sak till bara, DET ÄR SÅ FKN SYND ATT JAPAN LOPPISEN INTE FINNS MER :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thilde Otaku ♥ - 11 december 2014 19:50

Hejsan svejsan, jo som de flesta vet har jag vart borta väääldigt länge, jo det är så att jag har haft datorförbud för jag typ spelar sönder min hjärna, och när de säger datorförbud menar de oxå telefoner osv. Imorn åker jag och Onee-chaan till japan...

-.-

Av Thilde Otaku ♥ - 19 november 2014 19:27

Hellu idag är jag yp lite sur -.- fattar inte varför vissa i klassen retar mig, vafan jag är den jag är ._. och det kan ingen annan förutom mig själv ändra på... Jag fattar inte varför vissa heller säger att jag e ful -.- well well som vissa kanske r...

Av Thilde Otaku ♥ - 18 november 2014 16:42

HEJSAN, idag är det tisdag och man måste läsa min rubrik :D.. nejmen nu mst jag skärpa mig xD jag bloggar typ aldrig men ofc det är pga den sugiga skolan..OwO  så aa jag tycker det är rätt tråkigt med insta ibland :c får typ aldrig nåt mer än likes O...

Av Thilde Otaku ♥ - 15 november 2014 09:13

Könnichiwah;D idag är det gotti gotti dagen jo azzå lördag, jag antar att jag måste börja göra liiite mer seriösa inlägg:C well well igår hade min kompis eliza ett party och det var kul så jag sminkade mig till en zombie (ofc) fast jag har bilderna p...

Av Thilde Otaku ♥ - 13 november 2014 19:04


yööööööö ._. maaacaföllöwmeöninstögröm , nejmen azzå asddffffgdgs bluuh pls gå till japan loppisen me mig ;D om inte onee-chaan kan :( pls kan nån kika mig när jag har tråkigt det är ju drop in 8) nejmen uhm pls kika mig jag behöver fler japan intres...

THIS IS ME DOE OKOK?

Ask me something♥~

3 besvarade frågor

Omröstning

WHAT THE HELL DO U THINK ABOUT MY BLOG? 8)
 den suger och alla hatar dig du är urfånig
 omogen blogg
 skitunge du är bäst JAOW
 hejdå din lilla korv vill du ha lite senap o ketchup
 DU ÄR EN MUNK DUMSKALLE
 ÄTA DIG NUUH

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cute Hello Kitty 9

Le gästbok~

Kawaii
The Infamous Middle Finger
Coca-Cola
The Infamous Middle Finger

,

Cute Blinking Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards