PastelCookiie♥

Alla inlägg under december 2014

Av Thilde Otaku ♥ - 11 december 2014 19:50

Hejsan svejsan, jo som de flesta vet har jag vart borta väääldigt länge, jo det är så att jag har haft datorförbud för jag typ spelar sönder min hjärna, och när de säger datorförbud menar de oxå telefoner osv. Imorn åker jag och Onee-chaan till japan loppisen, vi åker därifrån kl 8 då milky ska till Vietnam på lördagen ( hon åker på dagen så det är lungt ). snääällla kom fram o säg hej uhuhuh jag e frv alone B(( det är bara o säga typ jag läste ditt dåliga inlägg o sen så e du kllaaaaaar.


Japp det var allt jag hade o säga sayonara♥ 

THIS IS ME DOE OKOK?

Ask me something♥~

3 besvarade frågor

Omröstning

WHAT THE HELL DO U THINK ABOUT MY BLOG? 8)
 den suger och alla hatar dig du är urfånig
 omogen blogg
 skitunge du är bäst JAOW
 hejdå din lilla korv vill du ha lite senap o ketchup
 DU ÄR EN MUNK DUMSKALLE
 ÄTA DIG NUUH

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Cute Hello Kitty 9

Le gästbok~

Kawaii
The Infamous Middle Finger
Coca-Cola
The Infamous Middle Finger

,

Cute Blinking Unicorn

Ovido - Quiz & Flashcards